جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۹۱

هفته در هفته

هفته ای که گذشت...
نیما چهارشنبه گذشته یک مصاحبه در کیچینر داشت البته موفقیت آمیز نبود.این هفته یک مصاحبه باز در یک جای دیگه در کیچینر داشت و الآن هم در اوتاوا هستیم.شدیم مارک و پلو...!!!
برای خودم که عاشق اونتاریو شدم متاسفم چون براساس قوانین مورفی من عمرا بتونم در اونتاریو زندگی کنم.
بله...
دلم می خواد جیغ بزنم...هنوز مک گیل ثبت نام نکردم.اگه بخوام کبک بمونم باید حتما این کلاس رو برم وگرنه رسما دیوونه می شم.و البته نکته دیگه ای که هست اینه که شدیدا گرون هست این کلاس...خوب ما هم فعلا به قول معروف لیونیگ آنِ لو باجت هستیم و زندگی خیلی شیرین نیست.!!!می ترسم ثبت نام کنم و بعد بخوایم موو کنیم...و اینکه هفته دیگه باز کلاس شروع میشه.احتمالا برم ثبت نام کنم.دوشنبه صبح می رم دیگه.چه می شه کرد.دعا می کنم که هنوز جا داشته باشن!!!
عاشق اونتاریو شدم.اونجا چرا همه چیز خیلی خیلی بهتر به نظر می رسه؟!چون من خنگم و فرانسه نمی دونم یا چون اونا مهربونتر هستن و به آدم با احترام بیشتری برخورد می کنن؟!؟!؟ کلا بابا مشکل از منه...چرا سخت می گیرین؟!؟!
سیما
تیر 1391

۳ نظر:

Tina گفت...

lotfan be hamsaret begoo ghabl az mosahebe ye kami Q/A tamrin kone; masalan nemooneye in soal ha va javab ha ro hazer dashte bashe:
http://www.gopinoy.com/advice/job-interview-tips/50-most-asked-job-interview-questions-and-how-to-answer-them.html

toye google ham begardi nemooneye soal o javab piada mikoni. omidvaram mosahebeye badi ro be khoobi poshte sar begzare.

ناشناس گفت...

daghighanmasale hamoon ehterame, montreal ye jooraee farhangesh beine europe va north americast. ine ke adam khili welcome nist oonja

مریم گفت...

سلام سیما جون .من فکر میکنم جدا انتاریو بهتره .همین جا هم کسانی که کبکی نیستند بسیار مودب ترندومهربانتر...امیدوارم هرچه زودتر مشکل کارتون حل بشه ...خدا بهمون کمک می کنه...شاد باش دختر جان...