سه‌شنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۰

کارگرها...و دنیایی مشابه

یکی از استدیوهای خونه ی رو به روی ما رو دو تا آقای محترم کارگر دارن درست می کنن.فکر کنم نزدیک 2 ماهی هست که هفته ای یه بار می آن...5 تا سیگار می کشن و دو تا کوکا می خورن و می رن و دو باره هفته بعدش می آن.گاهی این وسط یه چکشی هم به در و دیوار می زنن...باور کنید دقیقا همینجوری کار می کنن.دلم برای کارگرهای ایرانی سوخت.اونا باید مثل خر کار می کردن و آخر سر همیشه کارفرما ناراضی بود.قانونی هم که اونا رو حمایت می کرد، عدل الهی بود چون در بیش از نود درصد موارد هیچ قرارداد درستی با کارفرما نداشتن.

دومین چیزی که باید اضافه کنم اینه که این جناب آقای کارگر...چشمش دقیقا در خانه ماست.من اینجا کم دیدم از این چشم چرونی ها.اما این آقای کارگر از وقتی که می آد سیگار دستش می گیره می شینه توی بالکن و زل می زنه توی خونه ما...یعنی زل چیز کمی هست...یه پکهایی هم به سیگار می زنه که آدم فکر می کنه چی داره نگاه می کنه(فکر بد نکنید.)و نتیجه دوم من این بود که این قشر هر جای دنیا که باشن همین عادات زشت رو دارن...بعضا اگه در این وسط یک خانوم خوشگل هم از خیابون رد بشه...سوتی و یا نگاه دقیقتری نثار اون بنده خدا می کنه این جناب کارگر ...

اینجا کاناداست...

اینم چند عدد عکس از مونترویال زیبا

سیما

شهریور 1390

هواپیمایی بر بالای سر خانه ما

Plane in Montreal Sky

ماه نو بر بالای سر خانه ما

Untitled

Mont-Royal

Untitled

Mont-Royal

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled


۱ نظر:

گلي گفت...

سيما جان ممنون واسه عكساي زيبايي كه گذاشتي.با اجازه لينكت ميكنم