یکشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۰

یک هفتگی مونترال

7 روز پیش ساعت 6.10 از ایران به سمت قطر حرکت کردم.فرودگاه قطر کوچک...و پر ازدحام.اما هواپیمای قطر خوب بود.کلا راضی بودم.از 12.30 ساعت پرواز فکر کنم 4 ساعت تقریبا بیدار بودم.برای همین با رسیدنم به مونترال...سرحال بودم و کلی با نیما رفتیم گشتیم.نیما گواهی نامه کانادایی گرفته و کلا صفا بود دو روز اول رسیدن.گشت و گذار...مونترال پر از فستیوال...این آخر هفته هم فستیوال جاست فور لف(Just for Laugh) است و کلا ملت در سنت کترین هستن.دیروز یک بازارچه خیابانی بود و پر از جنس خوب و قیمت پایین.اما من هیچی نخریدم.کلا با نیما ایستادن برای خرید یعنی از جان سیر شدن و مضاعفا اینکه اگه نیما نباشد باید اول به اینها توضیح دهی بابا فرانسه نه...تازه من نمی دونم دیروز چرا هر چی بد اخلاق بود به پستم می خورد...

وبلاگم شده دفتر خاطرات...اونم از نوع مجازی اش...و با سانسورش..

سیما

تیر ماه 1390

۱ نظر:

مریم گفت...

سلام سیما جون
حسابی از جشنواره های مونترال استفاده کن یک روز هم در همین روزها خیابان سن کترین را می بنند و حراج مارک های معروف در خیابان هست این حراج را اط دست نده
بهاری باشی