جمعه، تیر ۰۷، ۱۳۹۲

پشه يا گودزيلا

هفته پيش يه پشه من و نيش زد، دستم اندازه يه مشت گردو باد كرد و درد گرفت. گذشت، اما آدم بعضي وقتها دلش توي همين مريضي ها مادرش و مي خواد. كه يه پارچه سرد يا گرم روي زخمش بذاره. و البته غربت است و اينجا... از حق اما مبايد گذشت، يكي از ادمهاي جديد اينروزهام همون روز رفت برام قرص ضد حساسيت گرفت و مثل يك مادر هر نيم ساعت يكبار اومد و جاي نيش و ديد و تا مطمئن نشد خوب نشدم بي خيال نشد. خودش هم گفت 
" your mom isn't here, but I can be like your mom baby girl."
 و ياد اونروزهايي افتادم كه دست دوست جونيا رو مي گرفتم و مي بردم خونه و مراقبش بودم و مامان ميشد مامانشون... و فكر مي كنم شايد اينا جواب همون حالات مامان و من بود...و باز دلم كمي روشن ميشه
سيماي پشه خورده شده
يك روز نمور


اينم جاي نيش و البته حجم ورم و درد مشخص نيست

۲ نظر:

عاطفه گفت...

همسر من هم شبیه این مشکل رو داره. حالا مطمئنی پشه بود؟ من که فکرم به کلی موجودات ناجور رفته.

ویدا گفت...

همون فکر کنم گودزیلا بوده عزیزم !!!!!!!