سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۱

روزهای این روزها






میسی ساگا شهر ما شد در هفته گذشته.روزهای شلوغی که همیشه باید شلوغ باشه...!!!نه؟!؟!؟ نمی دونم.
حرف زیاد هست...خیلی زیاد اما یه چیزی هست که بهش می گم ناتوانی در بیان شفاف قضیه...دوست دارم بنویسم...اما...
باز می گردم با توضیح...قول می دم.
سیما
امرداد 1391
پ.ن 1 - گاهی لحظه ای را تصور می کنم که باز سه می شویم...در آستانه این ساحل پر آروز راه می رویم و بهانه های روزگار دخترکان تهرانی را مرور می کنیم...آروزی دیدارتان در این شهر خلوت با ما است.
پ.ن 2- شهر من...
پ.ن 3- زندگی...زن + دوندگی...این تحلیل من است...



منظره خونه ما...!!!اینجا بهشت روی زمین است...چرا که تو اینجایی کنار من ...با من بمان نازنینم تا همیشه



۲ نظر:

فریبا گفت...

سلام سیما جان خوش اومدی به تورنتو بزرگ انشاالله روزهای خوب و متفاوتی از مونترال در اینجا داشته باشید. برایتان ارزوی سلامی و شادی میکنم. شاد و سربلند باشید

ویدا گفت...

سیما جون سلام
چه عکسهای قشنگی گذاشتی . امیدوارم که درهای موفقیت یکی یکی به روت باز بشن .